Är det varmt idag?

Ja ännu en dag vaknar jag upp hos Niklas. Ännu en underbar natt tillsammans med han. Jag vill aldrig låta det sluta. Ska iväg till skolan snart, kasst men vafan! Där är min bästa vän www.maaln.blogg.se och väntar på mig. Efter skolan ska vi ta en fika tillsammans och snacka skit.

Natalie ska banta och ska därför köpa alli. NU JÄVLAR SÄGER JAG BARA! Veckan ut ska jag sköta skolan med. Så kommer väl inte bli så mycket tid med Niklas. Har rätt mycket att göra med. Har bestämt mig för att ladda mp3 jäveln och gå ut och gå ikväll. Snart är det sista april och jag har inte en jävla aning om vart jag ska vara. Alla på olika ställen känns det som. Varför kan det inte ha varit som dom 3 senaste åren?.. Är det fint väder idag kommer jag att köpa en hund. Nu saknar jag zack, jag och Lina som fick ett helvete med 3 hundar, spot atchi och zack.. På en varm vår dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0