ba ba ba ba ba

Denna dag vart ju inte alls vad jag tänkt/hoppats på.
Många tårar i mammas famn.. jag älskar henne

Ja jag hade ju tänkt mig att vara duktig och hålla mig ett par veckor med drickandet.
Men tanken fick mig att ändrat påt.
Ska jag låta detta gå ut över min kväll?
Ska jag bry mig eller inte?
och det  orkar jag inte göra¨
orkar inte bry mig om hur det blir framöver heller eftersom allting är fel hela tiden.
Duger jag inte så får det vara så.

Så jag bestämde mig för att inte bry mig om dessa tankar och istället dricka öl. Vart kvällen leder får vi se. Dök upp rätt mycket att välja på här i sandviken, även i gävle med gamla vänner. Men vi får se. Ska höra av mig till Philip och höra

Mobilen har jag med mig så det är ju bara att höra av sig :)!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0