borta bra men hemma bäst

Tårar.. surläpp icke humör
Varför varför varför just nu

Fick nyss reda på att Dt dog av en överdos. Att inte få komma hem härifrån gör saken mycket mycket sämre. Dom nätter jag har ansträngt mig för att inte få panik av all hemlängtan. Att tänka att det bara är någon dag kvar istället kan fara åt helvete.

Men jag kan ju faktiskt säga att jag har haft en underbar tid här.. Precis vad jag behövde med familjen, så länge det fick vara. All skratt och härliga stunder har jag bara att tacka.

När vi satt imorse hela familjen framför nyheterna och dom sa dom värsta orden jag kunde tänka mig "det kan ta upp till flera veckor" jag kunde inte hålla mig längre.. Kan gud inte bara fatta att jag vill hem? Han har ju fått en sak klar för mig själv och det är att jg aldrig mer lämnar sverige, inte ens i sommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

du ska visst lämna sverige i sommar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

2010-04-16 @ 08:55:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0