Fast in fucking Mexico

Är detta ett skämt eller?
Faktiskt så har jag börjat trott att det faktiskt är det, att jag Varje dag ska vakna upp och ligga hemma i sverige.. I Niklas säng och pussas. Men inte..
Dom senaste nätterna har varit nästan dom jobbigaste i mitt liv. Panik.. Tårar, sömnlös och jag vettefan allt. Sådan fruktansvärd hemlängtar han jag aldrig varit med om.

Att veta att man är flera förbannade tusen mil hemifrån får en att vilja lägga sig i en tunna och fly iväg ut i havs. Att veta att det inte finnas något sätt att ta sig hem på.. Gud hatar mig verkligen! Vad har jag gjort för fel? kanske städade jag inte riktigt innan jag åkte från lägenheten. Eller sa jag något dumt till lärarna? Hjälp mig..

Nu har vi iaf kommit till det nya hotellet som är riktigt snyggt. Mycket lyxigare än det andra. Poolen är som ett stort hav och havet är mycket bättre. Vattenskotrar, surfing och vattenland. Jag och Emma har ett eget rum denna gång.Alla svenskar är nu samlade på ett och samma ställe. Allt är nästan bättre här. Masas roligt och trevligt folk, bara snygga killar och jag förstår vafan folk pratar om. Information får vi klockan 6 idag, klockan är 10 över 5 på dagen här. Ska skriva lite mer då om hur det ser ut för oss.. Ska även knäppa lite kort på detta ställe och bjuda lite. Idag är det fredag och jag ska ta några öl med eller utan pappa.

Kommentarer
Postat av: Niklas

"bara snygga killar"



hoppas du har det bra i alla fall...

2010-04-17 @ 01:51:58
URL: http://niklaslov.blogg.se/
Postat av: brander

vi kan gärna byta plats ? jag skulla inte klagaaa om jag va i mexiko på ett lyxhotell med snygga killar !!

2010-04-18 @ 13:07:23
URL: http://nbrander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0