Förbannad, sur arg och vettefan allt

Eftersom min så kallade "kille" eller vafan man nu ska kalla det inte sitter vid datorn när jag skrivit ringt och sagt till i förväg att jag ska sitta vid datorn och berätta två saker SKITER JAG I DET! Jag skiter i vilket just nu. Jag vet att mitt humör inte har varit på topp dom senaste dagarna men va i helvete.. Nu tappade jag sugen helt för dethär.

Det dom sa på mötet tidigare var att vi skulle vara klara för avfärd imorgon klockan 6 på morgon. Planet lyfter klockan 11 men grejen är den.. Att dom inte vet vart planet ska, om det blir till norge finland osv osv.. Men nu önskar jag att det inte går till Sverige, här kan jag stanna ett år till om det ska vara så.

Nej nu ska jag gå från datorn och titta på mina "snygga killar" så ha en nice fucking time i sverige för jag har då inge mer batteri på datorn så kommer inte kunna sitta eftersom jag slösat bort hela PÅ INGENTING. Har inte festandet i rummet brevid slutat innan jag kommer tillbaka kommer jag slå sönder dom alla där inne, det lovar jag

Kommentarer
Postat av: Linusstella

Hello, This site is a brilliant idea!

2011-11-22 @ 07:14:31
URL: http://linusstella.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0