Hejdå sverige!

Fy fan vilken natt..
La mig vid 9, somnade vid 10.
Vaknade vid 12, låg hel vaken fram till klockan kvart över 2.
Vaknade kvart över 3, låg vaken till 10 i 4 igen. Nu vaknade vi alla klockan halv 7 på morgon. Tog en snabbdusch och nu har jag gått ner i förvägen för att hinna sita vid datorn. Fan alltså..

Höll emma i handen precis hela natten. Vart jag en la mig så drog hon i min arm för att kunna hålla mig i armen. Hon lg och röck i hela kroppen precis som Niklas. Det blev bara svårare att försöka sova. Men nu är det bara att tänka.. dag för dag att det är en mindre dag av dom här 17 dagarna. Jag är så himla rädd att jag inte kommer ha babe kvar när jag kommer hem, förstår inte varför jag håller på såhär?

Nej, nu går planet om två timmar. Ska ringa Malin och mamma Rickard och Charline innan jag åker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0