Hoppas på att planet kommer snart

Sitter på arlanda nu.
Pappa har satt mig vid en dator i en timme. Så less..
Ledsen, arg besviken och allt man nu kan vara. Men jag vet inte varför! jag förstår inte alls vad felet är.
Planet är försenat, får veta information vid 2 tiden. Kan hända att vi får åka imorgon istället.

Jag önskar bara att planhelvete kan komma.
Har inte orkat svarat i telefon.. jag vill inte svara i telefon! Spelar ingen roll vem det är. Jag vill prata med Charline! Känns som att tårarna kommer bäst fan dom vill nu. Det skiter jag också i. Jag vill åka nu, slänga ut mobilen genom förstret och inte kunna vara kontaktbar för 5 jävla öre.  Ska ge fan i att sitta vid datorn där borta. Allt känns så jävla surt just nu och därför blir det sådanna här inlägg.

Jag är samtidigt så förbannat rädd..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0