Hotellet på arlanda

Nu jävlar börjar det hända saker här.
Träffade upp morsan på stan imorse. Fikade med henne och mormor och moster Sanna. Sa hejdå till alla dom och for till skolan. Lena hämtade mig sen var det bara att gå igenom packningen och fara mot hotellet som vi ska övernatta på över kvällen. Har nyss varit nere och gymmat lite. Sitter och funderar på om jag ska gå och basta eller inte. Vettefan vad jag ska hitta på sen, ska väl försöka sova vid 9 tiden eller något sånt om jag lyckas somna. Men allt för att tiden ska gå fortare.

Imorgon går jag på planet klockan 9e.
Var snäll och INTE skicka sms till mig :) kostar mig 40 jävla kronot att ta emot.
Så Malin din senila pelikan, skriv för i helvete upp på handen att INTE skicka..
Ska försöka andvända dator var 3de dag.

Får se hur det går att sova utan Niklas inatt.. Har ju inge andra väl ändåså.
Jag saknar dig phäjb

Kommentarer
Postat av: FOTOGRABBEN.SE

sv; okej!

tack!

2010-04-01 @ 19:40:06
URL: http://FOTOGRABBEN.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0