Jag älskar våren, sommaren kom till mig

Våren börjar komma och det påminner mig om massa saker
jag vill aldrig glömma våran 08. Störtkär och umgicks varje eviga dag med Lina och Anna. När vi fixade cyklarna, målade dom grön och cyklade runt överallt. Grillkvällar med Johan och gänget. Biltrippen till linköping. Det bästa året någonsin. Cityfesten, alla dagar med tjejerna. Alla dagar samma sak, umgicks från morgon till kväll med dom bästa, alltid något roligt, mys på kvällen som samtidigt har varit mitt konstigaste förhållande i mina dagar, men ändå varade i flera månader. Så många folköl det for i kroppen dom sommarkvällarna. Båtturerna ute på vattnet, sena kvällar och vattenskoter. Bästa året på peace and love.

Kan detta år bli lika dant?
Har fortfarande mina underbara vänner. Världens bästa Niklas som jag älskar, störtkär. Fyller 18. Utomlands resa över sommar. En festival. Vad som fattas är en grön cykel.. En bilresa cityfesten folköl istället för starköl.

Faktiskt så finns det ingenting jag ångrar genom åren.. Det enda jag kan ångra är, att jag inte har gjort mer saker under åren. Jag kan även stryka utomlands från "göra" listan efter som det redan blivit av. Med världens bästa familj. Är så glad att fick denna möjlighet att följa med, även om det vart som det vart så är det ingenting jag ångrar eller skulle vilja göra ogjort. Om 3 år sitter jag och skrattar åt detta, när jag ska skryta om att jag varit i 5 olika länder på 3 veckor. Tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0