Jag är hemma

Hola hola!
Sitter hos mamma nu, ska försöka få upp syrran ur sängen så vi kommer iväg till skolan.

Ska väl skriva lite om hemresan som var hemsk! Från hotellet vi fick komma till for vi iväg 9 på morgon till flygplatsen. Därifrån fick vi åka till spanien. 10 timmar tog det att ta oss dit. Väl framme där fick vi åka buss till något jävla hotel. Men först fick vi sitta och vänta på bussen i en timme mitt i natten. Väl på hotellet halv 9 på morgonen la vi oss för att sova. Upp igen klockan 2, slänga i sig frulle och bära väskorna till bussen. Klockan 5 på dagen rullade alla 7 bussar iväg. 45 timmar och 270 mil i en busshelvete. Kan inte säga så mycket om självaredan. Satt en bit bort från familjen och jag sov nästan hela resan. 3 timmar åtgången. Tog färjan över till danmark. Sov när vi åkte över bron och det tackar jag gud för.. Trodde inte att vi skulle åka över den eftersom vi tog färjan. Dom 3 timmarna var dom värsta.. Att veta att man snart skulle få sätta sig i bilen på vägen hem. Men allt gick som det skulle, ungefär. Jag är hemma nu :) Mötte Charline mamma och Rickard. Charline sprang emot mig när jag såg dom. För en gångs skull kändes det bra att gå på gatan i Sandviken. Det var så skönt! Vidare mot valbo på kvällen. Efter det åkte jag till min älskling som jag har saknat mest av allt! Niklas.. Gud va härligt det var, och vad det pirrade i magen när han kom ut från trappan.¨

Kommentarer
Postat av: Sverrekatharina

Congratulations on a job well done. Thanks

2012-06-18 @ 09:46:01
URL: http://sverrekatharina.bloglyric.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0