Jag är inte vem som helst jag är speciell.


Hörde låten i Johans bil och fastnade direkt i huvudet

Jag saknar min super dryga pojkvän redan. Dom stunder han surar har jag lust att strypa. När han lägger sig på soffan när vi bråkar har jag lust att riva hela hans sovrum och klippa hål i varenda jävla kläderplagg han har och skriva på tven att han kan dra åt helvete. När han säger att jag är en fjortis har jag lust att lägga en låma i ansiktet på han. Men varje gång det ringer på telefon och det står "favorit" blir jag lyckligast i världen. Det är någon speciellt med hela han. Någonting jag aldrig skulle klara av att mista just nu. Jag skulle faktiskt kunna suga av hans hallónplommande bröstvårtor.


Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: allt bra idag då? :)

2010-04-29 @ 15:40:03
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: Hanna

Sv: Haha aa de gjorde vi ;)

2010-04-29 @ 16:49:00
URL: http://sweeetassuger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0