Jag vill inte hem

Just nu ligger jag på hotell rummet och är barnvakt.
Vart och sola nyss.
Vad ska jag skriva? igår va vi på en stor jävla nöjespark eller vad man nu ska kalla det. Gjorde väl dock inte så mycket.. Simmade iaf i en lång jävla grotta och fy fan vilket helvete. Vet inte om jag kissade på mig eller inte heller.. Men jag är jävligt glad att jag tog mig mod att göra det för förbannat vad coolt det var!

Såg sjölejon och massa skit. Va väl ingen jätte höjdare precis men men. I veckan ska det blir mycket saker att hinna med tycker jag. Ska till sköldpaddsstranden imorgon igen. Ska Rida och åka fyrhjuling någondag med. Hinna med att åka till cancun, ap stor stad.. Pappa och jag, iaf va vi vill. Stan igen och på torsdagen ska jag bara ligga och pressa.. Fy fan för att åka hem :( Fy fan för att sitta på det där förbannade planet igen. Jag vill då fan stanna kvar. Men i sommar taggar vi en tripp med tjejerna och gud va roligt vi ska ha då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0