Nu ä jag pigg igen

Vaknade nyss, fyfan! Var i skolan hela dagen igår, vilket jag inte skulle ha varit, skulle ha varit hemma och sovit istället eftersom jag satt på stolarna och höll på somna på lektionerna, slutade med att jag somnade på matten men fick det för tina eftersom hon förstod. Så bestämde mig för att vara hemma idag. Nu är jag pigg och glad :) känner verkligen att jag SKA göra klar skolan nu. Försöka, sen om jag kommer någon vart eller inte är ju en annan sak. Var ju som sagt barnvakt med åt Rickard igår. Trodde jag skulle vara hemma till klockan 10 men så vart det inte. Somnade med han på soffan vid 8 tiden. Nu ska jag sova en timme till och sen fara hem till fader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0