RIP Niklas Englund

martin säger:
nej jag har aldrig sätt han sur eller arg :( Bara med ett leende på läpparna hela tiden

Jag blir så arg.. samtidigt som jag fortfarande är förvånad.
En gruppinbjudan på facebook, till Minne av Niklas Englund. Var det ett skämt eller? Lilla Niklas :( Starkars Niklas som jag spydde ner skorna för, alla promenader till och från han. Jag kommer aldrig glömma när jag satt på hans moped och kramade liver ur pojken när han körde med gasen innanför jackan och ena handen på styret på den hala vägen. När vi satt där i busskuren jag Elin Sanna Marcus Pelle och Niklas innan jag och Elin skulle med bussen hem. Alla tre var kär. Dom gånger magen pirrade sönder när jag fick syn på han inne på ug, ockelbos ungdomsgård. När vi gick på isen i ockelbo och höll hand. Då han sa på ockelbo marknaden att han älskade mig och jag vart arg. Och nu finns han inte mer. Ihjälfusen i vattnet.. Han har lämnat minnen efter sig så vi klaras oss gott och väl iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0