Snart blir jag 18 , lalala

Inte alls långt kvar tills jag blir 18 år! Gud så jag nästan börjar längta. Kommer inte vara fri en enda helg. Allt kommer väl kanske inte gå som planerat men vad fan. Har ju lovat mig själv, inte bara mig själv att jag SKA vara singen sommaren jag blir 18, men.. Utomlands, en festival och umgås + att jag får gå på öltält och krogen! Det kan ju inte bli mycket bättre än så? Men så var det ju dethär med presenter.. Jag som hatar och skäms att ta emot presenter. Så min present i år blir nog att inte få någon i huvudtaget, förutom från mamma och pappa då, hehe :)


Kommentarer
Postat av: lina

TROR JAG ÄR DEN SOM LÄNGTAR MEST!

2010-04-22 @ 17:08:20
URL: http://hagstromlina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0