Stackars lilla Natalie idag

Stackars Natalie sitter solbränd i fottöljen och väntar på att La family ska vakna till liv. Idag ska dom snäla kusarna följa med mig till stan för att köpa en tungpercing eftersom min gick sönder igår när jag och Emma var i byn. Ska även köpa mig en förbannat snygg tröja och en vår jacka som jag spanade in förra gången. Åh det var helt underbart där.

Imorgon ska vi chilla galet. På torsdag ska vi till "sköldpaddornas strand" ska dyka och massa roligt. Ska höra imorgon hur man kommer dit man åker fyrhjuling med. Det har jag fått bestämt att vi ska göra. Ska åka ut av helvete! Solen ligger på hela tiden.. Skulle vara tuff idag och inte ha någon solkräm. Slutade med ill röda armar. Nice? Blir sent i stan ikväll. Så kommer troligen inte skriva någe mer blogg eller.

Kan ju dela med mig av en bild från gårdagen. Brännan börjar komma :D
Imorgon ska jag vara smart och ha på mig solkräm och bli brun, inte röd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0