Ta mah till Gröna Lund då för fan!

Fan vad jag riktigt älskar Gröna Lund!
Jag vill dit mest hela tiden. Och dit ska jag fan flera gånger om i sommar.
Det finns nog inte en enda sommar jag INTE har varit där. Men förra sommaren vart det faktiskt bara 2 gånger. Ena gången åkte jag Insane och det är nog det roligaste och hemskaste jag åkt i hela mitt liv! känslan av att sitta i den och slurra upp och ner fick en att grina och skrika. Det riktigt kröp i kroppen! Finns det något jag INTE är rädd för och älskar så är det fan fart höjd och karuseller. Säg något jag INTE vågar åka på Gröna Lund eller nått annat ställe så får ni en 10a och en 20a. Dock tappade jag mobilen i uppskjuta när jag åkte med Lina. Inte alls roligt så därför hoppas jag på att någon fick den i huvudet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0