Tanke skrivande

Faktiskt så vaknade jag på ett förbannat dåligt humör imorse. Trodde aldrig att det skulle gå över. Störde mig på precis allting. Så gjorde att bra beslut om att stanna hemma när dom andra gick för att äta frulle. Ville inte sitta sur med dom. Tog mig en dusch och en rök sedan for vi ner på stranden. La mig ner till rätta och på med brillorna. Lurarna i örat och Första låten vart "kom igen lena" med Håkan. Fick en såndär känsla ikroppen då det bara kryper, blir hyper och allt känns bra. Jag brydde mig inte om någonting.

Det ända jag bryr mig om just är att jag längtar hem.
Till mina två älsklingar, Niklas och Malin.
Känns så tomt att inte prata i telefon med någon när jag sitter och röker, snacka massa skit och höra skvaller. Prata om allt och ingenting.
Att inte ha någon att åka hem till på kvällarna och pussas med.. Sakna så fort jag åker därifrån

Nu vaknar dom här. Nu ska jag göra mig klar för staden :)!


Kommentarer
Postat av: malin hammarström

<3

2010-04-07 @ 00:59:33
URL: http://maaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0