42 frågor om någon du älskar

1. Vad heter han/hon? Niklas löv
2. Hur gammal är han/hon? 24 om någon dag
3. När träffades ni sist? i söndags.. vet inte om måndagen räknas
4. Är han/hon snygg? Men skoja inte!
5. Brukar han/hon färga håret? nix
6. Vilka färger har han/hon haft? LILA HAHA
7. Vad har han/hon för parfym? helvete, det vet jag inte
9. Vad är erat första minne? Ja vet inte, vi gjorde inget tsm i början.. Bowlingen
10. Har ni många minnen ihop? dom räcker för mig :)
11. Vart bor han/hon? I gävle
12. Har ni varit utomlands tillsammans? nix
13. Är du avundsjuk på honom/henne? skulle väl vara för att han är så snygg
14. Vad heter hans/hons syskon? frida nina jocke wilma.
15. När träffades ni första gången? på en fest i valbo. Men annars var det den 19 dec :)
16. Hur träffades ni? det vet jag nog inte vad jag ska svara på
17. Vad går han/hon i för sporter? Skulle kunna tro att det är alla i världen.. Men tvsport är hans sport
18. Vad kan han/hon göra på helgerna? SUPER TITTAR SPORT OCH ÄR ANTI NATALIE
19. Vad brukar han/hon göra efter skolan? han jobbar
20. Har ni haft sex? absolut inte :)
21. Har ni pussats? ja, när jag väl får några:(
22. Brukar ni säga att ni älskar varandra? händer väl kanske lite för sällan?
23. Har han/hon fräknar? nej men jag önskade han hade
24. Har ni kollat på film någon gång? absolut :)
27. Har ni skrattat tills ni gråtit? jag har iaf :)
28. Har du sett han/hon gråta? nee...
29. Vad gjorde du då? jadu
30. Har du sett han/hon vara riktigt arg? ja.. haha
31. Har han/hon sett dig gråta? ja
32. Vad ska ni göra i sommar? Sommaren är över
33. Har han/hon svikit dig någon gång? nej
34. Har ni pratat i telefon någon gång? absolut, varje dag
36. Kommer ni vara kompisar om 10 år? Det hoppas jag verkligen
38. Vad är det bästa med honom/henne? Att han är min, och finns där så mycket som han finns. Att han aldrig ger upp och fortsätter att förstå mig. Att han har fått mig att göra saker som ingen annan någonsin har fått. Jag älskar att han älskar mig.
39. Har ni planerat att förlova er? nej
40. Skulle du ge honom/henne pengar om du vann 1 miljon? han skulle få en bil
41. Hur ser hans/hennes klädstil ut? jeans, tshirt, stor tröja?
42. Vill du att han/hon ska kopiera detta och skriva om dig? HAA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0