Då var det slut på det roliga igen.

Vilken helg? Fy fan vilken helg..
Fredag. Åt middag hemma hos mamma. Viktor jag Johan Charline mamma och Stefan. Viktor körde mig till Emil och där förfesta vi. Jag Sanna Marcus Mathilda Emil Jhonny Asp han syster och två till vad jag kommer ihåg. Gick till steel vid 12 tiden och jag var redan för full kändes det som. Vart bjuden på två cider, vart fullare. Shotade med Erik och blev fullare. Fick en öl och blev fullare. Lyckades ta oss till 8an och där köpte jag en cider, och en till cider och blev fullare. VARFÖR SKA TROR JAG ATT JAG SKA BLI BÄTTRE AV ATT DRICKA MER PÅ FYLLAN? det är en bra fråga det.. började bråka med vaknten, fick inte dricka upp cidern.. vart ett helvete! var otrevlig mot alla där på slutet. Kommer faktiskt inte ihåg så mycket mer än det om jag ska vara helt ärlig. Vet bara att jag var bakis på morgon och åkte med Viktor till ockelbo i onödan.

den dagen trodde jag att jag skulle vara nykter. JAG SKULLE VARA NYKTER BESTÄMDE JAG! drack 3 glas vin hemma hos mamma. Gick på palaia och drack cider. Mötte upp frida och åhlund på mulligans med linnea mamma och stefan. Tog en öl, tog en till öl. Jimmy bjöd på en till öl. Tog en öl på steel och frida bjöd på cider och shot för hon fick sådan förbannat bra lön sa hon. Så det slutade med att jag var full den kvällen med.. Söndag vart lugn. Plockade svamp med Linnea viktor och asp plus på till. Sen stod vi bara på maxi parkeringen hela kvällen. Skolan gick super idag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0