Godnatt, skiter it

Det värsta jag vet med mig själv är när jag är hungrig och blir sur! Jag klarar knappt av mig själv..
Får jag inte mat när jag vill och den maten jag vill ha när jag är hungrig eller är sugen blir jag tokig. Jag kan sura i flera timmar, dagar om det ska vara så. Jag blir så fruktansvärt sur och arg att det kan få mig att grina.

Idag vart allt fel! Bakis.. inge cigg.. Rastlös och var allment hungrig. Tinade upp falukorv och gjorde mackaroner. Mackaronerna vart överkokta så hela jag var arg, men jag försökte att inte sura eftersom jag vet med mig själv att jag INTE KLARAR AV ATT GÖRA MAT! jag kan inte, jag är så fruktansvärt värdelös på det. Iaf så gjorde om det och började med andra försöket om att koka macaroner.. Ne då var fittkorven för hård och inte riktig tinad så då sket jag i det. Surade upp till en timme och då kommer Niklas med mat som han hade gjort till mig men jag vägrade äta. Och när jag väl bestämde mig för att äta såg jag att han hade ätit upp hela korven.. JAG ÄR SÅ FÖRBANNAD OCH USCH! Hur fan ska jag bli mätt på 3 biter? Nu ligger jag i Niklas säng och grinar, detta är sjukt! jag vill bara hem nu, jag vill inte alls vara här. Jag har ingen lust alls att sova här inatt.. Och jag är så fruktansvärt nära på att slänga datorn i golvet. Hade det inte varit för att pappa skulle tycka att det var drygt att lämna in den på lagning så hade jag inte tvekat. Jag hatar den ändå.

Fan ska jag göra?! Jag är så förbannat sugen på falukorv och spagetti.. Och nu kan jag inte äta. Det går inte att besvkriva mer ord hur irreterad jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0