Hejja sanna, snart 18 år.

Blir så fruktansvärt matt. Att jag äntligen har kommit tillbaka till mina vänner och har roligt, istället för att endast gå runt och tänka på mamma så är det fel. Jag har inte ens tänkt på att bry mig vad jag är med för folk och vad dom vill och är ute efter, jag vill bara slippa sitta inne och vara ute.. Men visst, idag fick jag slänga iväg ett sms "jag vill inte umgås med er längre". Det tog faktiskt emot.. Jag har aldrig haft så roligt som jag har haft dom här senaste två veckorna..

Nu kommer Elin och hämtar mig, hur längesen var det inte jag träffade henne då? Hämtar upp Malin på vägen samt Martin sedan far vi dit. Bara roligt folk, folk man inte träffat på hundra år. Folk man umgicks med i ockelbo, när man vad 14 år. Fan va roligt vi ska ha! Slänga mobilen åt helvete ska jag göra med. Idag vill jag inte ha kontakt med någon förutom mina älsklingar hos sanna. Klockan 12 åker jag in till parkrocken. Det gör jag endast för att se prop dylan. Inget ska få mig på dåligt humör idag, inte ens det där smset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0