Hemma från underbara gräsö!

Roligt, hann vara hemma i 2 timmar sedan gav vi oss av till gräsö :) Jag Brander Malin Johanna Jonas Oscar och Adam. Var framme vid "stugan" trodde vi vid halv 11. Killarna började packa båten sedan for dom iväg. Dom kom tillbaka och hämtade oss och vi fick åka båt till stugan med. Packade upp och började dricka, bilket jag och Malin hade gjort i bilen. Killarna och Malin for ut med båten och åkte lite skidor men gav upp ganska snabbt. Eller jag och Jonas satt kvar. Johanna och Brander gick och la sig tidigt. Jag och Oscar var uppe längst. Tittade på rederiet och dom andra kunde inte sova för att vi hade så högt. Vi somnade till i soffan runt 6 tiden sedan gick vi till sängarna.

Tisdag morgon vaknade jag vid 10 på morgon, alltså först. Väckte Oscar för att fråga vart dasset var, men det hittade jag knappt. Väckte alla andra och sedan drog jag Malin Oscar och Jonas ut med båten och dom åkte vattenskidor. Adam tog rodbåten och lekte vilse. Sedan skulle jag och Malin ta den, gick inte alls bra, slutade med att vi vart bosatta på en sten och kissade. Ungefär så var dagen fram tills att jag och Malin kom på att vi skulle till en öde ö för att dricka oss fulla :) Åkte vid 8a tiden och alla andra kom efter men killarna åkte lika fort. Vi tjejer åkte ut och fiskade. När vi kom tillbaka vid 10 shota vi och startade vatten pipan. Drack öl och alla blev ungefär full.. Brander och Johanna la sig vid 12 tiden och jag och Malin gick upp på loftet och tittade på film med Jonas och Adam. Råkade somna till där med så gick ner för att väcka Oscar för att vi skulle hämnas för igår.. Sen kommer jag knappt ihåg mer. Mer än att Jonas och Adam vart tokig. Jag tog Adams tröja för att den va så jävla snygg så då tvingade dom på adam min DC tröja och kallade honom för "tung". Dom kastade in saker på Johanna Brander och Malin. Dom lät som måsar och fick allment damp. Hade förbannat roligt. Gick ut för att ta en till öl sen är allt svart..

Vaknade på golvet i Oscars rum med tröjan brevid mig och en strumpa. Ingen hade en aning om vad jag hade gjort eller hur jag hade hamnat där.. inte ens jag själv. Började med att packa alla saker i påsar för att det as regnade. Oscar körde oss till bilen och sedan for vi och åt. Sen vart det hemgång. jag vill redan tillbaka, jag saknar det redan. Har inte haft så roligt på länge. Nu ska jag duscha och sedan sova :)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0