Jag är trött och klockan är halv 3

Shulululu. Fan hände igår då?
Johanna och Brander hämtade upp mig så for vi till boulongen, mötte upp Josef och gänget och när vi kom dit satt adam och resten och väntade på oss. Tog fram kubben och började spela. Jag var KUNG! allvarligt.. Haha, så var jag faktiskt duktig. Spelade ett tag, va väl ungefär 15 stycken där. sedan plockade vi ihop och åkte. Jag Johanna och Brander svängde förbi Max och sedan till Niklas. Josef ringde och ville hitta på något men när jag kom upp till Niklas så såg han så ensam ut så jag stanna hemma för att somna med honom innan han åkte iväg och jobbade över veckan. Nu ska jag ut och åka med Josef och hans homies.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0