Men som det kan gå?!

Skulle inte dricka, drack på palaia. Köpte öl och cider. Ellner kom och vi gick till mamma. Alla drack, viktor och hans kompisar kom. Linnea kom. Vi gick till steel town och jag var full. Vart fullare. Gick till lillpuben med Viktors kompisar. Vart fullare.. Vart arg och gick till 8an. Skulle somna hos Linnea men fick hjälpa en full virre hem. Var full själv. Vaknade för ett tag sen och har ont i hela ansiktet. Läste bloggen och kom ihåg att jag ramlaed och fick en smäll av Ellner.. Snart blir det bakis pizza sedan bilbingo men mamma och Viktor.

Saknar min gamla lägenhet och allt "häng" :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag slog dig aldrig, det va inte med flit iallafall.

2010-08-26 @ 23:09:21
Postat av: natalie

Nej då :) det var inte på mening

2010-08-27 @ 12:59:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0