Min helg vart toppen!

Har inte skrivit någonting om helgen.. blä!
I fredags satt vi hemma hos linnea och drack. Vart full så jag Christer och Linnea fick för oss att gå på 8an. gick till henne igen och gjorde mat. Sen kom philip petter martin och oher. Satt och efterfestade fram till 7 tiden. Antingen var jag så  full att jag skrattade åt allt eller så hade jag förbannat roligt!

Lördag vaknade vi halv 5. Gjorde mig klar och for ut med viktor. Hade inte så mycket att göra fram tills att vi kom på att vi kunde åka till hammarbu till mamma och stefan. Våra gamla grannar hade fest och jag hade inte träffat dom på säkert 5 år så det var roligt :) drack lite öl och en grogg sedan åkte vi igen. Vart inte så mycket mer av den kvällen. Vakna nyss, blää! Tror det blir bio ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0