Mys pys hela dagen.

Hjälp mah! vart ska jag börja?!
Somnade halv 5 imorse, fick inte sova alls. var ute med brander linnea josef och co till ungefär 2 tiden då vi blev förbannat blöt. Låg och tittade på rederiet till 4. Kunde inte somna, när jag väl somnade vaknade jag av ett sms, somnade om och vaknar av att Viktor ringde för att han ville prata med någon när han gick till jobbet.. Jaha? Vaknade igen vid halv 7 för då hade jag ställt klockan en timme för tidigt, vart pigg och kunde inte somna om, vaknade vid halv 8a igen och låg i sängen till kvart över 8a för att jag visste att jag skulle vara klar på en kvart och orkade inte stå ute för att vänta på challe och maria.

Gick iaf till skolan. Pratade bara i 40min sen fick vi sluta, behövde inte komma tillbaka fören på måndag. Jävlar ja.. MÅNDAG! det var ju säkert nödvändigt att ens gå dit då? blöö... Fick även veta att förra året var vi sammanlagt 84 pers på hela IV. I år var det 91 ettor som började, fatta.. Vi är över 100 stycken på iv! Var kvar på skolan 3 timmar efter att vi hade slutat.  Enhel tallrik med KESO åt jag också, fyfan va göttans det är! åt ihjäl mig. Charline och Maria höll på som vanligt, fjanta och skulle bråka. Tur att jag inte umgås med dom på fritiden. Mitt i allt ser jag någon jag känner igen, Niklas lillebror kommer och går. Tänkte ta mig i kragen och hejja så jag stod och flinade, väntade på att han skulle känna igen mig men icke.. Snällt :( Gick till enen och mötte malin och vi for till linnea. Gick till badhuset och solade, sedan til ungdomsmottagningen. Nu sitter vi och myser och ska snart vidare mot bingohallen.

Jag hatar regniga dagar! Det är då man vill ligga hemma och mysa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0