Om det bara kunde bli som för ett halv år sedan

Imorgon börjar skolan och ingenting kommer bli sig likt. Jag kommer troligen att vara den enda 3an på hela iv eftersom alla andra har tagit sig i kragen och gjort något med sitt liv. Charline och Maria kommer troligen vara dom enda 2erna på hela iv och sedan kommer vi bara få en massa dryga fittor i 1an. Fan vad jag saknar skolan nu, hur förbannat roligt vi hade. Vi var som en stor familj allihopa. Var läraren förbannad på en var den förbannad på alla. Gjorde en någonting som man inte fick göra var alla med på det. Var en på bra humör var alla på bra humör. Jag vart som en helt annan människa på iv, med dom folken. Jag skratta och fjanta mig, hade förbannat roligt och försökte vara trevlig mot alla. Vilket funka. Dom få gångerna jag var på dåligt humör frågade folk om jag verkligen kunde vara annat än glad. Jag kommer sakna malin.. marcus macke loke alexander precis alla! ingen kommer vara kvar.. jag vill ha det som förra året. Skolan får mig även att tänka på Niklas, hur nykär jag var efter jul lovet då allt roliga började. Att halva min tid gick åt att tänka på han, när jag egentligen borde ha pluggat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0