Sluta vara så dum med dig!

Känns som att dagarna flyger iväg.
Det är redan onsdag idag! jag ska ut på krogen.
För första gången i mitt liv ska jag ut på krogen singel.
Vad konstigt det låter egentligen.. men så är det faktiskt :)
Jag behöver inte längre tänka på vad jag håller på med, behöver inte tänka efter om det är rätt eller fel. Jag kan göra precis vad jag vill faktiskt..

Sitter på bibloteket med mamma, ska egentligen vara i högbo med iv men vaknade lite sent. Åkte till mamma så gick vi hit för hon ska fixa nå papper. Ska snart gå och äta lunch med Annelie och Elin. Snart kommer Ann-louise med :) mammas kompis som är hur underbar som helst. Hon blir kvar över natten hos mamma. Imorgon är det som sagt torsdag, ingen krog i Gävle för min del :) På fredag blir det kharma för hela slanten & på lördag har jag inte en aning! orkar inte planera den dagen :)

Viktor tjatade om valbo, så jag lär väl följa med han dit lite senare om han nu ska åka iväg. Dock hatar jag att gå i valbo määän! Skiter man väl i. Varför ska man på bolaget i valbo när det finns i sandviken? humf..

övrigt? jag mår bra nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0