Vart fan ska jag ta vägen?!

Jag känner mig så förbannat instängd.. Medans alla andra är ute och har roligt (vilket jag tror eftersom vi har haft det alla gånger vi har umgåts) så ligger jag här i sängen och grinar av ilska.. Jag grinar för att jag är hungrig. "ikväll blir det myskväll och för en gångsskull ska jag ta det lugnt innan Niklas åker" Vilket var det jag faktiskt vela och valde själv, fuck off.. Det slutade ungefär såhär.. Jag vill och har sådan lust att gå hem! jag skulle skita i om jag var framme imorgon eller om två dagar. Jag vill slå sönder nått och äta! blir av med denhär jävla ilskan. Jag kommer aldrig kunna somna.. Jag känner på mig att jag kommer åka hem inatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0