Vilken härligt dag, lalalalala

Jora satt haft fullt upp hela dagen.
Josef och Kalle hämtade upp mig i sörby. Åkte runt över hela gävle ungefär. Vid 5 tiden for vi till sandviken då dom följde med mig upp till morsan så dom fick skämma ut mig lite. Mamma var som vanligt och Rickard ännu värre. Jaja, drog vidare till Gävle, trödje där vi hjälpte Gusten och resten med aattt komma låss. Sedan körde vi i ett jävla träsk i skogen. Vi plockade upp sanna och åkte till sandviken då vi plockade upp Brander hos Johanna och åkte till Josef för att han skulle göra en kedja till mig som armband men det skulle vi ta imorgon eftersom det var för mörkt :) Sedan drog vi och mötte upp moses och elm osv osv.. Åkte ut i skogen och körde lite med storbilen sedan åkte vi hit, till Sandviken. Nu sitter jag hos brander och ska sova här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0