DAG 1 - OM MIG

Dag 1 - om mig! nu ska vi se vad vi kan hitta på.
'
Niklas sa nyss att jag var "dryg kaxig och elak" när jag frågade hur jag var. Men jag tycker inte att någonting stämmer. Jag är väl kanske lite hatisk av mig när det gäller folk. Men jag är inte elak! dryg kan jag vara ibland, men det är bara på han. Kaxig ja okej då.. kaxig kan jag vara rätt ofta faktiskt. Snäll? är jag snäll? jag är snäll mot min familj iaf. Dom vet att jag har världens dåligaste samvete. Så dom kör med mig där hemma hela tiden.

Annars då? jag är rätt blyg, och när jag inte tycker om folk så är jag inte trevlig. Med alkohol i kroppen blir jag världens gladaste och munnen går hela tiden på mig. Jag sjunger och dansar och ska prata med allt och alla.

Jag har världens bästa kompis, Malin www.maaln.blogg.se där kan ni gå in och läsa om henne :)
Jag har väl två familjer, en som består av mamma syster och bror, tajkon familj.
Sen har jag en hos pappa, som just nu består av pappa syster bror. Baba ska separera förstår ni.
Niklas får vi ju självklart inte glömma. Jag är tillsammans med världens tråkigaste, dummaste och egoistiskaste person någonsin :)


Kommentarer
Postat av: malin hammarström

go du e hjärtat!

2010-12-22 @ 22:23:40
URL: http://maaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0