Dag 2 - min första kärlek


Vet inte riktigt vart jag ska börja eller vad jag ska skriva.
Första gången jag såg Philip vad när jag var 15 år. Jag Lina och Malin hade varit på bio och stod på resecentrum i Sandviken och väntade på nattbussen hem. Och där stor han med sina kompisar och jag vart kär i första ögonkastet, jag bara lära ha han. Sen har ju han berättat i efterhand att han inte kunde sluta titta på mig när vi stod där, haha. TUR FÖR MIG! någon vecka efter hitta jag han på bilddagboken men jag skrev inget, han gick in på min och sen hade jag hans msn osv.. Vi kanske pratade med varandra i två månader. Sen hamnade vi på samma fest på nyår, dock tittade jag inte ens på han. Sen så fixade Brander en dubbel dejt, jag Philip Simon och brander. Vi spelade kort och gjorde inget spec och jag tyckte Philip vart mindre och mindre intressant tills han frågade en dag om vi skulle hitta på nått. den 14 februari när det skulle vara månförmörkelse satt vi och titta på någon jävla darko film. Sen träffade jag han igen den den 23 februari, första gången jag sov där. Det kunde ta dagar innan vi träffade varandra i början, eller iaf i 5 månader. Vi sa aldrig nått tillvarandra nästan. Vi bara träffades vid enen på helgerna och gick hem till han.

Det är nog det konstigaste förhållande jag har haft. Vi kunde bara säga hej till varandra när vi gick förbi varandra på stan, fast vi var tillsammans. Jag var inte och tittade på han när han tog studenten.. Vi gjorde aldrig någonting. Vi var med varandra två gånger på en vardag.. Endast två jävla gånger! haha. Vi festade ALDRIG tillsammans. men dom gånger jag fick träffa hans kompisar älskade jag dom, dom var så jävla snäll. Vi träffade väk varandra lite över ett år. Dock hade vi ett öpptehåll en/två månader innan det tog slut på riktigt, då han höll på med en annan tjej för att han "inte skulle tänka på mig". Och det var väl kanske orsaken till att det tog slut, för att jag inte kunde tänka på annat eftersom hon inte kunde låta han vara. Men vi träffade varandra efter att jag gjorde slut med, vi sov med varandra ändå och var kompisar samtidigt, så det var förbannat skönt. Det är jävligt skönt att vi har gemensamma kompisar och idag och är skit bra vänner :) Märks knappt att vi har varit tillsammans. Men jag är glad att jag var hans första tjej! hihi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0