Dag 3 - Mina föräldrar.

Ja vad ska jag skriva om dom? jag har dom bästa i världen kan man säga. Jag älskar dom båda två lika mycket.

Mamma är 35 år gammal, ffjantig omogen osv :) men ändå är hon världens bästa som stället upp när det behövs. Efter att ha uppfostrat oss 3 barn så tycker jag om henne lite spec mycket för att hon är så dutti.

Pappa är 39 år och är fjantig omogen osv han med. Men han är också det bästa som finns faktiskt, så som har han ställt upp när det gäller pengar osv.. När jag ska ha hjälp med saker, låtit mig bott där osv. Han har också tre barn. Han har precis skillt sig med frun hans som är mor till barnen. Jag flyttar dit nu och det ska bli skit roligt faktiskt, vi kommer få mycket bättre kontakt.


Kommentarer
Postat av: Anonym

nu är jag på bussen in till stan. sitter på wi-fi nätverk med telefon. är det samma ip?

2010-12-29 @ 16:24:45
URL: http://branderof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0