En gång till, om det bara fick hända en enda gång till.

Om du bara ringde och sa att du stod utanför..
Om du bara kunde sitta här och vänta på att jag ska komma in. Om du bara kunde plinga på dörren och få mina ögon att tro att det inte är sant. Om du bara stod där men din öppna famn och tog emot mig. Om jag bara fick den där sista kramen, sista pussen. Det känns som att det har gått flera dagar, sen den dagen jag vart ensam. Om du bara kunde stå där framför mig när jag inte är berädd.

Jag inbillade mig själv så starkt den här kvällen, att jag trodde själv att det skulle sitta någon där inne. Jag trodde mig själv så hårt att jag gick med ett leende på läpparna fram till dörren. Fast det är första dagen så måste jag få mig själv att inse att det faktiskt är en verklighet vi bor i. Det är dags att sluta drömma nu.

Jag ska glömma nu, jag ska dra det sista tunga andetaget och sen ska jag börja om. På ruta noll igen, allt ska om från börjar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0