fjantigt

Först och främst vill jag tacka Gusten son ställer upp i alla lägen. Älskar dig. Sen vill jag tacka sanna som låter mig vara här. Sen vill jag tacka tom som.sitter här i sängen med mig klockan 6 på morgon och säger vad jag är värld, tack för alla kramar och vad du har fått mig att inse, världens bästa tom<3 sen vill jag tacka Philip för att han finns där och stöttar mig, och har fått mig att inse att jag är värld! Vill tacka Philip för att han kommer mer så varma ord också ! Som påminner om tiden förr. Jag älskar det. det märks verkligen vilka man har i sin närhet och vilka som bryr dig. Tänker inte vara fjantig men sams slutar vi inte, inte utan en förklaring. Det är väl det minst jag har kunnat begärt.. det är inte som förra gången. Nej nu ska vi titta på film och sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0