glider runt, lånar pengar (en låt)

Skriver mest för att jag har tråkigt just nu. Sitter på palaia med mamma och dricker lite. Vet inte riktigt vad jag ska göra faktiskt. Om jag ska gå hem och lägga mig, umgås med Mattias eller gå ut på krogen. Kvittar vilketsom känns det ungefär. Skulle ha varit och lämnat tillbaka julklapparna jag köpte till Niklas tidigare med kom saker i vägen så det får bli på onsdags. Fan vad mycket det är den här veckan. Ja, men precis. Vet inte riktigt vad mer jag ska skriva. Mer än att jag har trakigt. Jag hatar söndagar, dom är så jävla tråkig.. spec när det känns som lördag. Svinkallt är det ute med, blä. Och idag är det en sån här dag när jag ångrar saker.. känns som att jag är dum mot alla hela tiden fast jag bara är tyst hela tiden. Haha, rätt konstigt att jag känner så här när jag egentligen skulle ha varit ledsen över andra saker. Men det har jag knappt tänkt på idag, vaknade bara morse och ryckte mest på axlarna och drog en långsuck, sen var det inte mer med det. Sen skiter jag i det för det är inte ens värt att tänka på det, det hjälper inte mig på nått sätt. Men ändå så tror jag hela tiden att det är någon som kommer in genom dörren, går bakom mig och kramar om mig, ringer och säger förlåt. Men ingenting.. det är inte jag som har valt så jag mår inte dåligt över set. Jag försökte iaf att få tillbaka det vi hade. Men not! Haha fan vad jag hatar not? Nej dricka upp och gå vidare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0