Hade väl tråkigt eller nått sånt

Jag kommer från: Sandviken
Jag sover: när jag är trött
Jag är: nyvaken
Fritid: gör jag saker
Jag vill köpa: en ny snowboard och en utlandsresa
Om sex månader: jobbar jag och lever livet
Blir jag glad utav: att få pussar och mina vänner
Blir förbannad på: folk som inte bryr sig
Gröna eller Röda Äpplen: Gröna fhoshoo!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Bror på vad? Malin?
Spelar du golf?: em, not
Vad skulle du behöva nu?: ett stycke Malin
Senast film du såg?: kommer fan inte ihåg
Vad stör du dig på just nu?: att vissa kan ha ett förhållande utan att prata om saker
Vilken tid gick du upp idag?: 20 över 12
Ätit frukost idag, så fall vad?: nej
Har du sovit i din egen säng inatt?: nej..
Har någon sovit i din säng?: inte i natt men ja, förr 
Vad såg du senast på tv?: bortskämda snorungar eller vafan de är
Har du strumpor på dig just nu?: japp
Hur svarar du i telefonen?: hallå`?
Vad längtar du mest till?: Att allt ska bli bra
Använder du smink?: jadå
Vad använder du för smink?: mascara
Är du ensam nu?: nej
Vad ska du göra ikväll?: vara barnvakt
Vad ska du göra imorgon?: vara för mig själv
Vad ska du inte göra imorgon?: vet fasen inte 
Vad är du bäst på just nu?: orkar inte tänka
Vill du bli när du blir stor?: Pilot vill jag bli
Vart vill du bo när du blir stor?: halmstad
Håller du dig till nån speciell kost?: aldrig
Har du rymt hemifrån?: o ja
Exakt hur mycket gillar du att bada i havet?: NEJ FY FAN 
Är de okej att gråta?: klart det är
När grät du senast?: .. Idag på morgon
Prata eller vara tyst?: vara tyst
Vilken årstid tycker du bäst om?: vinter och sommar
Laddar du hem musik/film från Internet?: ,mm (A)
Vad skulle du göra om du vann en miljon?: åka bort 
Vad är de bästa med julafton?: julklappar 
Tänker du mycket på ditt utseende?: äh
Är du skyldig någon pengar?: ja elin..?
Bär du glasögon/linser?: nope
Tycker du att de är viktigt att ha märkeskläder?: nä..
Hur många gånger har du fuskat i ett prov?: mååånga 
Har du piercing?: jo fan
Vilka är de viktigaste personerna i ditt liv?: mamma, Malin och syrran
Vad slösar du mest pengar på?: öl och cigg
Vill du gifta dig?: joda
Låser du toa dörren även om du är ensam hemma?: aldrig
Solar du ofta?: nää
Vad har du för klädstil?: jadu, fråga mah inte
Är du flygrädd?: absolut inte!

Vad dricker du helst när du är törstig?: det som finns
Vilken är din favoritglass?: twister om jag nu äter glass
Vilket kaffe sörplar du mest?: gevalia haha 
Vilket mobilmärke föredrar du mest?: HTC!
Vad har du för personlighet?: em va?
Har du vart deprimerad?:
Tycker du om sushi?: men usch!
Vad äter du helst när du ser på film?: pizza
Lever dina föräldrar tillsammans?: nej, men jag önskar de
Skulle du vilja träna någon slags kampsport?: brottning
Har du tandläkarskräck?: japp
Vad heter du i mellan namn?: kristina
Är du morgon eller kvällsmänniska?: kväll
Var är du född?: gävle bb
Vilken hårfärg har du naturligt?: blond
Biter du på naglarna?: har faktiskt slutat.
Är du beroende av något?: japp
Hur ofta motionerar du?: aldrig typ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0