jävlar annama var det jah!

Haha! Jävla annama vad full jag vart igår. Måste ha varit den där jävla jägen.. stog på den där scen och danaa, var påiilltoan med moster och börja bråka med någon som tog mig mellan benen. Och fan vad smällar han fick den kvällen. Tappade Gört varenda jävel hela tiden. Abow! Men ja, vi fick gå före i kön med! Haha alla typ hatade oss. Men, smockat Med folk var det då fan. Träffade forslund Mattias och stoffe där på kvällen med, nu ska dom försöka få med mig till käppen på nyår :) eller så kanske vi tjejer åker upp samma dag. Hur ska jag stå ut att vara med massa killar i dagar? Öö. Ja om ni förstod vad trött jag är just nu. Sitter hos mormor för hon fyller år, sovit i ca 4 - 5 timmar. Var i Sandviken vid 3 då jag fick ett förjävla konstigt sms "ska vi mötas vid enen" haha. Träffade dit och vidare till Philip. Vi satt och tittade på massa små filmer från olika spelningar och Skit. Jag gick därifrån vid halv 6 och somnade ungefär vid 6 breven mamma. Sen var det bara att kliva upp. Nu ska jag snacka lite med moster, bästa moster. Senare ska jag umgås med maaaaaattias! Haha vi kommer mörda varandra. Fast egentligen är han den snällaste på jorden så jag ska också vara snäll. Blir väl ett till mobilinlägg senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0