Så var det tisdag, underbara tisdag...

Kan fortfarande inte lägga in bilder.. förbannat tråkigt

Vaknade vid halv 12 idag. Självklart med massa tankar, precis som igår. Men idag vaknade jag inte med panik. Jag ryckte mest på axlarna och inte riktigt brydde mig. Kastade in alla mina kläder i tvätten då gråten satt sig i halsen. Jag ville slita sönder alla kläder i bitar, jag ville inte ens se dom. Hade lika gärna kunna tryckt ner dom under badkaret. Efterdet så skulle jag ta mig en dusch. Istället satte jag mig på golvet och tappade totalt förmågan att tänka klart ens engång. Efter någon minut kom jag äntligen till badkaret då det var fullt av skit.. Jag hatar när det är ludd, hårstrån och skitigt i badkar, duschar och toaletter i huvudtaget. Stod länge länge i duschen. Efter et tag vart allt svart, synen kom tillbaka när jag satte foten på golvet och PANG.. låg jag över toalettstolen utan att förstå vad som hände. Antingen är huvudet och hjärnan helt borta på mig, eller så vart det bara för jobbigt för mig att stå i duschen.

Gick ner, svin hungrig. Maten var klar, fick inte i mig en tugga.. Jag har inte fått i mig en enda måltid sen i fredags faktiskt. I lördags åt jag en bulle och en pizza bulle. Söndag åt jag 5 köttbullar och en köttbulls macka. Igår fick jag kanske i mig 5 skedar med macaroner och falukorv. Idag fick jag knappt i mig en halv potatis och en halv köttbit. Jag känner mig inte sjuk, jag känner mig inte hängig på det sättet. Jag tror bara att varken jag, eller kroppen orkar bry sig längre. Sen har jag legat på soffan och mest ryckt på axlarna hela dagen. Ska väl orka platta håret om det går bra, allt jag gör gör jag med ilska just nu. Kan dock vara för att jag är arg, förbannat arg är jag.

Förövrigt sitter jag och lyssnar på alexanders låt, så jävla kär i den. Nu ska jag ta tag i mig själv och göra någon nytta, ska snart iväg med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0