Stressig vecka

Känns som att hela veckan har varit stressig. Har väl mest bara handlat julklappar, uffah! Tycker inte alls det är roligt. Jag har inte ens handlat klart! jag har ju fortfarande en julklapp att köpa till Niklas vilket jag skulle ha gjort igår, men nej. Skulle ta det idag istället men nej.. han får den någon dag efter jul i stället. Och ja, för er som inte vet är vi tillsammans igen. Har inte blivit så mycket skrivande om han på bloggen den/dom senaste veckorna? månaderna? vet inte riktigt varför heller.

Är så förbannat jävla skit trött just nu så jag ska slå ihop datajäveln och sova. Igår la jag och Niklas oss klockan 12 men somnade inte fören halv 4 med Rickard i sängen (min lillebror sov över) som älskar att sova hos Niklas. Fan vad jag ångrar att jag inte umgås med han mer, han som behöver det. Och att man inte förstår att han har nästan damp och inte alls har lika mycket tålamod som alla andra. Jag blir bara irreterad på folk som är dum mot han och tycker att han är jobbig. Blä, jag älskar verkligen han fast han är som han är.

Näj, imorgon blir man väckt av syskorna Emma och Kalle som vaknar klockan 7. Och emma har en ny mobil som ligger under granen.

Stressigare blir det.
Lördag: ut på krogen
Söndag: släääka
Måndag: slääka
Tisdag: slääka
Onsdag: ut med malin
torsdag ut med malin
Fredag nyår
Lördag ska jag ligga död sen börjar jag på nytt jobb på måndagen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0