Tjena mackan!

BRUKAR GLIDA RUNT, HÄNGA RUNT LÅNA PENGAR! $$$$$$$$$$. Kan jag inte släppa låten eller vad är det frågon om? springer runt och dansar och mamma tror att jag är helt funtad. Så jävla glad, är på så jävla bra humör! Har maten framför mig men spyr nästan när jag ser den. Har inte ätit idag. Mamma försöker med allt, både idag och igår. Igår fick jag till och med pizza om jag ville, men näru. Inte ens smörgåstårta! ska stoppa i mig ett piller och äta nu dah.. dahdah dah ungefär. Tappat en bit av tanden igen, suck. Fått för mig att börja lipa hela tiden, lipar när jag sitter vid datorn, lipar när jag är i duschen och lipar när jag pratar med Challe. (challe balle utan nalle) som jag letade henne för när vi var liten. NU SKA JAG GLIAD RUNT OCH LÅNA PENGAR AV MAMA, näärå. närå närå närå. Malin är på väg hit och ska titta förbi en stund, snuttiluttan. Fan va dryg jag ska vara på na :) men det känns skönt att allt känns skönt ungefär. Nu måste jag sluta skriva innan jag är för dryg, pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0