Lite grann om gårdagen, check!

Haha när jag vaknade hos Sanna imorse visste jag fan inte vart jag var! jag visste knappt vad fan som hade hänt, haha. Var hos sanna fram till halv 4? skrattade fan ihjäl oss, från att vi vaknade till att jag åkte. Jag var nog fortfarande full.Akte från Sanna, hämtade alla mina saker hos Niklas åkte sedan till Sandviken och käkade med la family sedan har vi suttit och spelat kort hela dagen. Skrattat ihjäl mig åter igen åt Tyson, världens finaste.

Nu sitter jag här och snackar med en kille jag träffa igår. Han var kompis med min pooolare, hur man nu ska förklara. Tre nya nummer på telefon, visste inte alls vilka det var. Två av dom hade skickat sms och ett av numren hade JAG skickat sms till. ÅÅh allt är kaous just nu, fattar fan ingenting med dom här numrena haha. Vågar inte ringa eller.

Men kvällen var fan bäst :D fast jag har såna jävla minnesluckor, och fast jag var så jävla snorfull. Riktigt kung var det faktiskt, alltid roligt på old saint!

Förövrigt? har varit helt tom i både skalle och kropp idag. Skrattar åt allt och fattar inte ett skit :D känns som att det är lördag. Skulle lätt kunna dricka idag igen. Samtidigt har jag varit arg. att allt ska vara slut på någon timme. Att ett års tid ska glömmas på någon minut. Tydligen är det så lätt.. Men tydligen är det så svårt att sätta sig ner och prata, lyssna på varandra. Det var bara 7 dagar kvar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0