Ny dag, nytt liv!

Uff vad full jag var inatt, kommer knappt ihåg att jag skrev det där inlägget som jag skrev inatt, haha.

Jag Sanna Tom och Sebastian sov här, i Sannas lägenhet vet jag iaf. Vet iaf att jag älskar Gusten! Som vaknade mitt inatten och körde mig när jag inte hade någonstans att ta vägen, när jag skulle bli utskickad utan vidare 3 på natten. fan vad jag älskar han för det! Och ja, tom satt jag och pratade med i säkert två-tre timmar innan jag somnade sittandes. Philip sa massa saker som värmde, sant. Tack hjärtat. Bara jag som är uppe nu, pratade nyss med mamma.. Hon var så jävla stolt över mig för andra saker och hon ville inte att jag skulle förstöra för mig själv när det händer saker. Och hon har fan rätt, jag bryr mig inte, jag har annat att tänka på. Jag visste att dagen skulle komma förr eller senare. Jag fickk inte ens veta varför, så bryr jag mig midre. Jag blir med arg och besviken en ledsen.

Och det som mest gör ont var att det hände när jag var full! Mitt i jävla natten.. Jag fattade ingenting, jag fick inte ens försvara mig. Inte ett jävla ord fick jag säga, och det är därför jag bryr mig. Känns nästan som förra gången, vilken jag släppte på en dag. För övrigt :) mår jag helt ok! börjar åp ett nytt jobb i morgon, spännande.
Är med i pappas klubb just nu, "fan vad skönt att vara singel"

Lulululu nu ska jag gå och dryga på alla andra här hemma, hoppa på tom. Skämma ut Sanna osv osv..
För övrigt? jag mår bra


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0