Ni kommer att garva läppen av er!

Ni kommer att garva läppen av er! närå..
Sitter just nu och jätte skrattar åt familjen här hemma. Charline lurade mamma att något knuffade henne ur rummet och mamma började skrika och grina. Jag sitter här nere och skrattar och johan är räddare än räddast! Nu stänger Charline in mamma i rummet och mamma nästan grinar att det är en död grå fot under sängen och att man inte gör såhär mot någon! haha. Åh vad jag älskar dom där tre.

Själv dricker jag öl, mina älskade sofiero. Har varit i åshammar tidigare idag. Sen drog jag hem till Linnea och garvat läppen av mig. Åkte ut med Viktor en sväng och han ville köra ihjäl. Nu ska jag upp till mamma och somna med en öl i handen. Nu kom hon ner.. "ska vi öppna en till?" Ja fan.. varför inte?

kan fortfarande inte lägga in bilder. Och jag är kär i Tyson, jag vill aldrig lämna tillbaka han. För det andra så är min näsa helt fuckad. Nyser varje minut, ögonen rinner så troligen så är jag allergist..

annars har dagen varit toppen!
Imorgon är det Tisdag och jag har lovat Rickard att gå på hans julgrej på skolan. Man måste väl offra sig för skithögen. Fan redan tisdag.. helt sjukt? Så godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0