då sätter vi igång, vart leder kvällen?

Jag älskar min pappa, jag älskar han för att han stället upp så jävla mycket!

Nu ska jag hem, börja göra mig klar och sätta igång och dricka för en helvild kväll i gävle. Utgång och öl. Jag ska vara så full så att jag inte kommer hem, eller aaa kanske inte men nästan iaf. Ska försöka få tag på sanna så man kan sitta och där och dricka, eller så tar man bara en sen buss in till gävle. Men då är ju frågan vad man ska göra? brander är sugen på old saints med mig vilket måååånga ska. Sen vill Martin att vi följer med på goya där jag aldrig ha varit men tycker att det verkar inte bööög! Sen vart dannebooiii (dan) sugen på att "förkröka" fan va töntigt det låter, iaf med oss. Och dom är ju iaf rolig så why nått? men som sagt, jag måste prata ihop mig med gänget. Moster Sokai ville att jag skulle följa med på slicken för dom får gå före i kö så kan kunde gå in med dom, men vafan.. Tänk om jag står där och INTE kommer in?

Sandviken är helt ute slutet, där blir jag då fan inte, fan heller. Det blir Gävle idag, för hela slanten. NEE! inte för hela slanten för då kommer jag supa upp vart enda öre jag har. Nu ska jag pussa min barbapappa hejdå och lägga om den i soffan. Sen ska jag packa mina saker och gå härifrån, och jag ska inte blicka tillbaka.

Jag sitter faktiskt nästan och ler lite här;d haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0