Då beger man sig mot hårdjobb! fan..

Ja då ska man väl bege sig mot sandviken från gävle snart då. Fan måste stå och måla plank hos pappa hela dagen. Om någon bara kunde hjälpa mig så skulle jag doppa huvudet i färghinken :( Orkar verkligen inte. Kan ju måla plankorna med spya.. Meeeen det måste ju bli gjort så jag har väl inte så mycket till allternativ. Ska bli skönt att Niklas ska få vara själv ett tag med han som tycker att han aldrig får vara det, bara ivägen ja så nu ska han få känna på "att vara själv". Men då ska jag inte höra sen Niklas att det är jobbigt att sova själv! Stryk ska han fan ha. Skulle kunna somna här nu.. Så jävla trött!

doppa mig i poolen ska jag iaf göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0