Det regnar, allt faller samman. Jag vet, det är mina hormoner som spökar

Det regnar, jag blir tokig.
Just nu ligger jag och svettas sönder i sängen..
Har spytt hela dagen. Finns ingenting kvar av mig invändigt. Helt slut. Aldrig känt mig såhär förut. Grinfärdig, vet inte varför. Vill inte grina. Försöker ta det lugnt och sova, slappna av och titta på rederiet. Inget sms eller samtal från Niklas.. Hur fan ska det här gå? gruvar mig inför Tisdag. Jag vill verkligen inte. Svårare blir det bara när jag gör det för någon annans skull. Kan inte hålla mig längre. Vill ropa upp mamma och grina i evigheter. Orkar inte bry mig längre. Ska låta pojken ha det roligt ikväll, ska inte skicka iväg något sms. Är glad att jag har fått i mig endast en halv pan pizza idag, inte ens det utan 4 bitar. 4,6 kilo har jag tappat. Inte långt kvar innan jag kan ha syrrans byxor på mig.

Snälla någon.. låt tiden gå forare. Låt någon ta mig härifrån. Till en stuga en vecka, vad fan som helst. Jag vill komma bort. Jag vill ha vinter, vinter och Mexico. Jag vill helst av allt ha någon som pussar mig i pannan och älskar mig här nu. Känner mig liten på jorden. Allt är jobbigt.. Precis allt. Jag vill flytta till pappa men kan inte.
Saknar mina vänner.. Jag saknar dom så det gör ont. Varför faller allt? vad är det som händer? jag saknar er, Malin Brander Lina och Anna.. det är er jag saknar mest.

Skulle ha träffat Marcus idag. Det funkade inte, ville prata av mig. Känna mig behövd och saknad. Orken tog emot. Hela dagen har jag kämpat för att ta mig några steg utan att spy. Vad fan ska jag ta mig till? jag är trött men vill inte sova, jag vill höra Niklas röst. Jag har lust att ringa och bara grina.. Men jag vill inte förstöra hans kväll, jag vill att han ska ha roligt. Jag älskar den pojken. Jag älskar han så det hör ont.

Ska titta på rederiet nu och försöka sova med hopp om att morgondagen blir bättre. Önska att Niklas kommer hem. Jag vill att han tar hant om mig. Pussar på mig nu.. Jag behöver mina vänner! jag dör.. Jag visste det, jag visste att jag skulle börja grina om jag skrev blogg.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vi får taoch göra nåt snart allihopa!

2010-07-18 @ 18:44:45
URL: http://maaln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0