Donken burgare på vägen hem.

Jo men tack.. Åkte till donken på hemvägen. Köpte en chees och en coola men fick inte behålla så länge. Niklas fick springa iförväg och låsa upp dörren. Jag fick gå upp för trappan med huvudet bakåt eftersom slemmet bara forsade i munnen på mig som det brukar innan jag spyr. Kasta av mig sakerna och sprang in på toan och spydde i floder. Jag måste ha spytt upp all mat jag har ätit det senaste året. 7-8 gånger tror jag jag stor och vällde ur mig. Måded prima efter, fick i mig hela cheesen utan problem :) och hungrig var jag fortfarande efter.

Visste ni även att donken resturangerna gör det så obekvämt som möjligt för gästerna så dom ska äta fortare och lämna stället så fort som möjligt för att dom nästa ska få plats att sitta? idiotiskt..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0