"efter regn kommer solsken"

Jag älskar min Niklas. Han är absolut det bästa jag har just nu. Jag älskar han för att han står ut med mig, att aldrig få höra vad jag har att säga eller att jag lättar på tankarna åt han. Även fast jag  inte gör det så är han den enda personen jag berätta saker för. Jag ska bättra mig, jag ska prata om allt med han.

Efter att ha legat på soffan sen 9 och inte sagt ett ord till Niklas vart han trött och tog tag i saken, och jag älskar när han gör det. Nu ska jag göra mig klar och sedan ska vi åka till valbo och gå runt :) Sanna ska följa med har jag bestämt. För att jag tycker om henne henne, saknaden är stor. jag ska nu göra frukost och sedan duscha. Försöka mig på att brottas med håret och göra något av det med. Dagen tar jag som den kommer. Jag ska iaf lägga massa kärlek på Niklas idag, som stått ut med mig och allt igår och idag. Jag är överkänslig och arg på mig själv över gamla saker. Dagen får komma som den kommer.

Jag skriver lite mer ikväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0